amieazie's FotoPage

By: amieazie amie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Saturday, 10-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Pernikahan Mohd Nazri & Azimah

melangkah ke alam baru
00:00
assalamualaikum everbody

...ermm lama sgt tak edit fp nih..leh dikatakan bz la jugak sepanjang2 ari yg berlalu...ok lah ..kite create skit mengenai pernikahan ini... Dlm jam 2 ptg lepas zuhur lebih kurang..rombongan lelaki sampai..erm seblum tu kite bz dari pagi la..nk siap mcm2 kat umah...tukar langsir la ape lah...makeup la..pastu pak andam lambat plak sampai..tp alhamdulillah settle semua nyer... lepas tu gerak g surau dekat jeeeee ngn umah kite...

kat situ la "AKU NIKAHKAN DI KAU" ekekek sah sah sah..sekali lafaz je.. aku dah disahkan jadi bini org. Time tu pengantin laki nampak grapra, takut la tuh ..siap lap2 peluh aku maintain je hahahah..almaklum la makeup setebal 2 inci...tp dlm ati sape yg tahu ...aku je ngn yang ESA. Mcm tak caye je dah tukar status..alah tak leh la ronggeng ngn membe2 dah , tak leh kenyit2 mata, tak leh jadi idaman lelaki melaya hahahhahaaha (kasi can kat kwn2 aku plak), jgn mare haaaaa!!! . Tp takpe...redha gitu tu semua jodoh...

aku nikah 10 mac 07(detik bersejarah tueee) , pastu kenduri keesokkan ari nyer... heheheh best tu jadi raja sehari..rase cam puteri plak... pastu sebelah pihak lelaki..seminggu dari pihak aku. wa ckp sama lu...penat tu . time sanding tu la yg best... kepang kepong kepang kepong..selamat pengantin baru...paling sibuk makabah aku lah ngn geng2 diorg, ramai gak kekawan yg dtg ngn saudara mara... thanks 4 everyone yg menjayakan majlis aku tuh...tanpa mereka siapa lah aku heheheh cewah mcm artis plak....

ok lah tuh je kut nk kata2 kat korang semua....anyway selamat melihat dan membuat aduan pasal antara gambar2 yg dipaparkan ye....

lastly terima la madah dari kite utk semua ....muah!!!!


KAITAN CINTA DALAM HIDUP

Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.

Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yang lain akan terbuka tapi lazimnya kita terlupa memandang pintu dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.

Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yang lain akan terbuka tapi lazimnya kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu terlalu lama hinggakan kita tidak nampak pintu yang telahpun dibukakan untuk kita.

Kawan yang paling baik ialah seseorang yang anda boleh duduk di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dengan perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yang pernah dialami.

Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yang telah kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak tahu apa yang kita rindukan sehinggalah 'ia' datang.

Memberi seseorang seluruh cinta anda bukanlah satu kepastian yang mereka akan menyintai anda kembali ! Jangan harapkan cinta sebagai balasan.Nantikan sahaja ia untuk mekar di dalam hati mereka tapi sekiranya ia tidak, pastikanlah ia terus mekar di dalam hati anda.

Ia Cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam untuk menyukai seseorang, satu hari untuk
menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa yang terlalu panjang untuk melupakan seseorang.

Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yang terbaik. Mereka hanya membuat yang terbaik dalam hampir apa saja yang datang di dalam perjalanan hidup mereka.

Kebahagiaan terletak kepada mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yang telah mencuba. Hanya mereka yang boleh menghargai kepentingan manusia yang telah hadir dan menyentuh kehidupan mereka.

Cinta bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan syukur.

Masa depan yang cerah sentiasa berteraskan kehidupan yang lalu yang telah dilupakan. Anda tidak boleh meneruskan kehidupan dengan sempurna sehinggalah anda melupakan kegagalan dan kekecewaan masa silam.

Jangan hidup kerana cinta yang membawa anda kepada kemurungan, belajarlah dari kesilapan. Sesungguhnya kesilapan itu adalah guru kepada kehidupan dan kematangan. Jangan kerana cinta hidup anda seperti diawang-awangan. Berpijaklah dibumi yang nyata dan belajarlah menerima kenyataan.

Hargailah insan yang hadir disekeliling anda
Semasa anda dilahirkan, anda menangis dan orang di sekeliling anda tersenyum dan menerima anda seadanya.

Sesungguhnya tuhan itu maha penyayang lagi maha mengetahui.



Thursday, 13-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Engagement 2006

DLm Bilik
Terima cincin
Lepas Menyarung CIncin
View all 30 photos...
Assalamualaikum geng..bertemu kite kembali diarena fotopages ruangan amieazie heheheh . Ermm ini antara gambar2 yang sempat diambil masa time takut, suke, ceria, gemuruh, bhagia, mcm tak pecaye pon ader jugak heheheh semua nyer ader la masa tue..tp alhamdulillah dengan kesabaran dan pemerhatian akhirnyer selesai .Mintak2 lah dan jauh2 kan lah dari dugaan yg tercabar...Amin
Pada Jun 2006 tamat la "im bachelor" Mcm mana terjumpe sidia!!? heheh RAHSIA...nk tahu..tanyer pada yang pakar...





Tuesday, 11-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Fakulti Teknologi Maklumat & Kuantitatif Uitm Shah Alam 04/05

Lif nak g kelas..
Lecturer yg best sporting giler
awek2
View all 41 photos...
Time ni masa bz dan penat bkerje sekuek nyer heheheh, siang keje mlm ade kelas...adventure tue, takde masa dee nk simpan bf2..tarak time. keje study keje study tp yg paling ingat time balik kelas tiba2 demam panas muntah giler2 muka pucat kat putra lrt, jauh lagi plak tu nk sampai umah tak tukar tren lagi tue kt masjid jamek...hehehe dah la mlm2 dingin gitu sorang2 plak tue ishh...malu pon ader... shian2. ape2 pon semua tue dah selesai..best woo kelas kiteorg coz skit je student dia leh bilang ngn jari.. . hey geng2 semua bila lagi kite nk rewang2 mcm dulu..aisey skrg semua nyer bz ngn agenda masing2 heheheh. kay lah ape2 pon pada yg negok pic2 nih..maju lah sukan utk negara. Pada geng2 adik Fazrul, Fazrul Fizza, Pak lah, zul, bienda ngn yus..all the best utk korang semua muahhh!!!!!! thanks jugak pada yg tolon2 buatkan sesama projek final kiteorg hehehe


Saturday, 3-Jun-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Tasik Perdana Jun 2006

Minum Lah Rebina
entah
Chek!!!
View all 6 photos...
heheheh ni kiteorg takde keje 3 org g Tasik Perdana saje abih kan camere...si yus nih yg ajak..ape lagi..kiteorg on jerk... so saksi kan lah aksi2 yang mencemaskan


Saturday, 3-Jun-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Tasik Perdana Jun 2006

Minum Lah Rebina
entah
Chek!!!
View all 14 photos...
heheheh ni kiteorg takde keje 3 org g Tasik Perdana saje abih kan camere...si yus nih yg ajak..ape lagi..kiteorg on jerk... so saksi kan lah aksi2 yang mencemaskan


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net